သူမေလးရဲ့ခိုနားရာ

အခ်ိန္မေႏွာင္းပါေစႏွင့္....

Published by သူမေလး under on 9:11 PM
ကၽြန္မတို႔ရဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳေတြ၊ေႏြးေထြးတဲ့ အခ်စ္ေတြကိုရုတ္ခ်ည္းေပ်ာက္ဆံုးေအာင္လုပ္လုိက္တဲ့အဓိကတရားခံက ဘယ္သူလည္း။ ေမာင္လား၊ ေမာင့္ေမေမလား၊ ေမာင့္ေမေမကို ကၽြန္မတို႔နဲ႔အတူလာေနဖုိ႔လိုလိုလားလားရွိခဲ့တဲ့ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ပဲလားဆိုတာ....ကၽြန္မဘယ္လုိမွစဥ္းစားလို႔မရဘူးျဖစ္ေနတယ္။

ျပသနာေတြကေတာ့ေမာင့္ေမေမေရာက္လာၿပီးတဲ့ေနာက္ပုိင္း တခုၿပီးတခု ဆက္တုိက္ျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ။ကၽြန္မ လို မိဘမရွိေတာ့တဲ့ မိန္းကေလးတေယာက္အတြက္ ေမာင့္ေမေမဟာ ကၽြန္မေမေမဆိုလည္းမမွားပါဘူး။အဲ့ဒီ အတြက္ ေမာင့္ေမေမကိုကၽြန္မတို႔နဲ႔အတူလာေနေစဖို႔ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ တုိက္တြန္းခဲ့တာပါ။ ေမေမေရာက္လာရင္ ေနဖို႔ အခန္းကအစ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ျပင္ေပးခဲ့တယ္။ လူႀကီးဆိုေတာ့ သစ္ပင္ပန္းမံစိုက္တာ၀ါသနာပါႏိုင္တယ္၊ နံနက္ခင္းရဲ့ ေနျခည္ေႏြးေႏြးေလးမွာေနပူစာလွံုႏုိင္ေအာင္ အိမ္ရဲ့ ေတာင္ဖတ္အစြန္ ၀ရံတာပါတဲ့အခန္းေလးကို ေရြးၿပီးစိတ္ႀကိဳက္ျပင္ေပးခဲ့တယ္။အိပ္ခန္းျပင္ေနတဲ႔ကၽြန္မနားကိုရုတ္တရက္ ေမာင္ေရာက္လာၿပီး အံ့ၾသတဲ့အၾကည့္နဲ႔ကၽြန္မကိုၾကည့္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မကိုေပြ႔ၿပီးေမႊ႔ရမ္းလိုက္တာကၽြန္မမွာေၾကာက္လြန္းလို႔ ေအာက္ကို ျမန္ျမန္ခ်ခိုင္းရတယ္။ ေမာင္က ေက်းဇူးတင္စကားဆုိၿပီး ကၽြန္မကိုအရမ္းခ်စ္တယ္လို႔ေျပာတယ္။ အဲ့လိုပါပဲေလ အရပ္ျမင့္ျမင့္ ရင္အုပ္က်ယ္က်ယ္နဲ႔ေမာင္ဟာ ကၽြန္မရဲ့ကိုယ္လံုးေသးေသးေလးအတြက္ အားကိုးမွီခိုစရာ အေႏြးေထြးဆံုး ေနရာေလးတခုေပါ့။ တခါတေလ ေမာင္အဲ့လို ေပြ႔ခ်ီေမႊ႔ရမ္းလိုက္ရင္လည္းကၽြန္မမွာရင္တုန္ၿပီး အရမ္းေပ်ာ္ေနမိတယ္။ အဲ့လို ထိတ္လန္႔မွဳမ်ိဳးကို ကၽြန္မႏွစ္သက္စြဲလမ္းေနမိတယ္။....ေအာ္ေမာင္ေရ ေမေမေရာက္လာေတာ့မယ္သြားၿကိဳဖို႔လုပ္ေတာ့ေနာ္.... ေမေမေရာက္လာေတာ့မယ့္အခ်ိန္နီးၿပီမုိ႔ကၽြန္မသတိေပးလုိက္ရတယ္။

ေမေမဟာ ေရာက္ေရာက္ခ်င္းမွာ ေတာကအက်င့္ေတြကိုမေဖ်ာက္ႏုိင္ဘူး။ ပန္းႀကိဳက္တဲ့ကၽြန္မက မနက္ဆုိပန္းေတြအမ်ားႀကီး၀ယ္ၿပီးဧည့္ခန္းမွာအလွထိုးရင္ ျဖဳန္းတယ္ဆုိၿပီး အျပစ္ေျပာတယ္။ ဒီေလာက္အမ်ားႀကီး၀ယ္ေတာ့ အပိုကုန္တာေပါ့လို႔လည္းေျပာတယ္။ ကၽြန္မက ရီၿပီး...ေမေမကလည္း သမီးက ျဖဳန္းတာမဟုတ္ပါဘူး ပန္းလွလွေလးေတြကို ဒီလုိေလးလုပ္ထားေတာ့ ျမင္ရတဲ့လူအဖို႔လည္းစိတ္ခ်မ္းသာတယ္ေလ ေမေမရဲ့..အဲ့၏ဒါေၾကာင့္ပါ။...ဆုိေတာ့ ေမာင္က အဲ့ဒါၿမိဳ႔သားေတြစတိုင္ပဲေမေမရ ...ဆုိၿပီး ၿပံဳၿဖီးၿဖီးနဲ႔ေျပာပါတယ္။ တခါတေလ ေစ်းကျပန္လာရင္လည္း ဟိုဟာက ဘယ္ေလာက္လည္းဒီဟာကဘယ္ေလာက္လည္းဆုိၿပီးေမးေသးတယ္။ကၽြန္မက အမွန္အတိုင္းေျပာျပန္ရင္လည္း ...ကၽြတ္ကၽြတ္ကၽြတ္ဆိုစုတ္သက္လုိ႔မၿပီးေတာ့ဘူး။ ေမာင္က ကၽြန္မႏွာေခါင္းေလးကိုလိမ္ဆြဲၿပီး ....ဘာလို႔ အမွန္အတုိင္းေျပာရတာလည္းငတံုးမေလးရဲ့...လိမ္ေျပာလိုက္ေပါ့ကြာတဲ့။ ကၽြန္မ ရီပဲေနလိုက္တယ္။ ေမေမ့ရဲ့ စုတ္သက္သံေတြကေတာ့ေစ်းကျပန္လာတုိင္းၾကားေနက်ပါပဲေလ။ေမာင့္ေမေမမေက်နပ္တဲ့အဆိုးဆံုးအခ်က္က ေတာ့ ေမာင္ မနက္စာထျပင္တာကိုပါပဲ။ကၽြန္မအလုပ္ကအကနည္းျပပါ။ အဲ့ဒီေတာ့ တေနကုန္မနားတမ္းလွဳတ္ရွားထားတာမုိ႔မနက္ဆို ေစာင္ေႏြးေႏြးကေနမခြာခ်င္ဘူး။ ေမာင္ကကၽြန္မကိုခ်စ္ေတာ့ မနက္စာကိုသူပဲထထျပင္တာမ်ားတယ္။အဲ့ဒါကိုေမာင့္ေမေမကအိမ္ေထာင္မွဳမႏိုင္တဲ့မိန္းမတေယာက္အျဖစ္ ကၽြန္မကိုၾကည့္တယ္။ေနာက္ပိုင္းသူ႔သားလုပ္ေနရတာကိုမေက်နပ္ေတာ့သူကိုယ္တုိင္မနက္စာျပင္တဲ့အလုပ္ကို တာ၀န္ယူလုိက္ပါတယ္။ တခါတေလ ကၽြန္မမီးဖို၀င္ရင္၀င္ကူတက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမေမကူတာက ကၽြန္မကိုတာ၀န္ပိုမ်ားေစပါတယ္။

ပန္ကန္ေတြေဆးရင္လည္းဆပ္ျပာကိုေခၽြတာတဲ့အေနနဲ႔နည္းနည္းေလးသံုးတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ပန္ကန္ေတြကမေျပာင္စင္ေတာ့ဘူး။ ပလက္စတစ္အိပ္ေတြကိုလည္း ျပန္ေရာင္းဖုိ႔ဆိုၿပီးစုလုိ႔စုရဲ့။ တအိမ္လံုးလည္း ပလက္စတစ္အိပ္ေတြလည္းျပည့္လုိ႔။ တေန႔ေပါ့ ညႀကီး ေမေမေဆးထားတဲ့ပန္ကန္ေတြမေျပာင္လို႔ကၽြန္မခိုးေဆးေနတုန္း ေမေမေတြ႔သြားတယ္။ အခန္းတခါးကိုဂ်ိမ္းဆိုအက်ယ္ႀကီးပိတ္ၿပီး ေအာ္ငိုေနတာ...။အားလံုးေဆးေၾကာၿပီးအခန္းထဲ၀င္ေတာ့ ေမာင္ကေနာက္၀င္လိုက္လာတယ္။ၿပီးေတာ့အံႀကိတ္ၿပီးမသန္႔ရွင္းတဲ့ပန္ကန္ေတြနဲ႔စားလို႔မေသသြားႏုိင္ပါဘူးကြာ
တဲ့။ ေအာ္...ကၽြန္မလုပ္ရပ္ေတြက မွားေနတာလား..ေမာင္ရယ္။

ေမာင့္ေမေမ မနက္စာျပင္တဲ့တာ၀န္ကိုယူၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း....ေမေမဟာ သူ႔သားစားေနတာက်ေတာ့ ၀မ္းသာတဲ့မ်က္၀န္းနဲ႔ၾကည့္တယ္၊ကၽြန္မကိုက်တာ၀န္မေက်တဲ့မိန္းမဆိုတဲ့အၾကည့္ေအးဆက္ဆက္ႀကီးနဲ႔ၾကည့္ တယ္။ကၽြန္မအဲ့ဒီအၾကည့္ေတြကိုရင္မဆုိင္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အတြက္မနက္စာကိုအျပင္မွာျဖစ္သလိုေျဖရွင္းလုိက္ရတာ
မ်ားတယ္။တရက္ေပါ့...ညအိပ္ယာ၀င္ခ်ိန္မွာေမာင္ကကၽြန္မကိုေက်းဇူးျပဳၿပီးမနက္စာကိုအိမ္မွာပဲစားေပးပါလို႔ေျပာလာတယ္။ ေမာင့္ကိုခ်စ္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ကၽြန္မ အတက္ႏိုင္ဆံုးအားတင္းၿပီး ေမေမျပင္ေပးတဲ့မနက္စာကို၀င္စားလိုက္တယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္မဗိုက္ထဲမွာ ဘယ္လုိျဖစ္တာလည္း မသိပါဘူး။ တခုခုနဲ႔ေထာက္ထားသလိုခံစားလုိက္ရတယ္။ ကၽြန္မ အစာေတြျပန္ထြက္မလာေအာင္ မနည္းတင္းထားရတယ္။ ေနာက္ဆံုးဘယ္လုိမွဆက္ထိန္းလို႔မရတဲ့အဆံုးပန္ကန္ကိုစားပြဲေပၚတင္ၿပီးသန္႔စင္ခန္းရွိရာကိုအေျပးသြားလုိက္
တယ္။ သန္႔စင္ခန္းထဲေရာက္ေရာက္ခ်င္းကၽြန္မထိုးအန္ေတာ့တာပဲ။ကၽြန္မအသက္ကို၀၀ရွဴသြင္းၿပီး ေနာက္ကိုအလွည့္ခါးေထာက္ၿပီးေဒါသတႀကီးၾကည့္ေနတဲ့ေမာင့္ကိုေတြ႔လုိက္ရတယ္။....မင္းကြာခဏေလးေတာင္
ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ဘူးလားတဲ့....သြားၿပီ။ ကၽြန္မလုပ္ခ်င္လို႔လုပ္လုိက္တာမဟုတ္ပါဘူးေမာင္ရယ္။ ေမာင့္ေမေမေလ...ငိုၿပီးေျပးထြက္သြားတယ္။ ခဏေနေတာ့ ေမာင္က ေမေမ့ေနာက္လုိက္သြားတယ္။

ကၽြန္မဘယ္လိုရွင္းျပရမွာလည္းေမာင္ရယ္။ ကၽြန္မတေနကုန္ေနရတာၾကည္ၾကည္လင္လင္မရွိဘူး။ ဘာမွလည္းစားလို႔မ၀င္ဘူး။ လုပ္ေဖာ္ေတြက ကၽြန္မကို ေဆးသြားစစ္က်ဖို႔တုိက္တြန္းတယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ကၽြန္မေဆးသြားစစ္ျဖစ္တယ္...ကၽြန္မ၀မ္းသာ၀မ္းနည္းျဖစ္မိတယ္။ကၽြန္မဘာေၾကာင့္အန္တယ္
ဆုိတာ ေမာင္ေရာ၊ အေတြ႔အႀကံဳရွိတဲ့ေမာင့္ေမေမေရာ ဘာေၾကာင့္မသိရတာလည္း။ကၽြန္မ အားငယ္စြာနဲ႔ပဲေဆးရုံထဲကထြက္လာခဲ့တယ္။ ေဆးရုံအျပင္မွာေလ ေမာင့္ကိုကၽြန္မေတြ႔ရလိုက္တယ္၊မေတြ႔ရတဲ့ ၃ရက္ေလာက္အတြင္းမွာေမာင္ေတာ္ေတာ္ပိန္က်သြားတာပါလား။ ကၽြန္မေခၚဖို႔ျပင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေမာင္ကကၽြန္မကိုေတြ႔သြားတယ္။ ေအးဆက္ဆက္အၾကည့္တခ်က္ၾကည့္ၿပီး ေမာင္လွည့္ထြက္သြားခဲ့တယ္။ ကၽြန္မ၀မ္းနည္းလိုက္တာ....စိတ္ကဘယ္လိုမွထိန္းထားလို႔မရေတာ့ဘူး။ေတြ႔ရာtaxiတစ္စီးကိုတားၿပီးတက္လိုက္
တယ္။မတက္ခင္ေမာင့္ကိုလွည့္ၿပီးကၽြန္မမွာေမာင့္ရင္ေသြးေလးလြယ္ထားရၿပီဆိုတာကိုေအာ္ေျပာလိုက္ခ်င္ေပ
မယ့္တကယ္တမ္းေတာ့ကၽြန္မမလုပ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။တလမ္းလံုးကၽြန္မငိုလာမိတယ္။အိမ္ေရာက္ေတာ့ကၽြန္မဘာမွလည္း
မစားခ်င္ဘူး အိပ္ယာထဲပဲ၀င္ေခြေနခဲ့တယ္။ ကၽြန္မအရမ္းအားငယ္တာပဲ....အက်ယ္ႀကီးေအာ္ငိုလိုက္ခ်င္တယ္။ ေမာင့္ရင္ခြင္က်ယ္ႀကီးထဲမွာတိုး၀င္ၿပီးငိုပစ္လုိက္ခ်င္တယ္...ဒါေပမယ့္တကယ္တမ္းေတာ့ကၽြန္မအိပ္ယာခင္းစကို
စြဲကိုင္ၿပီးငိုေနခဲ့မိတယ္။

ရုတ္တရက္တခါးဖြင့္သံၾကားလို႔ၾကည့္လုိက္ေတာ့ေမာင္ရယ္ေလ...သူ႔ရဲ့ပိုက္ဆံေတြနဲ႔ဘဏ္စာအုပ္ေတြကိုယူၿပီး
ကၽြန္မကိုအၾကည့္စိမ္းစိမ္းတခ်က္ၾကည့္ၿပီးထြက္သြားတယ္။ေအာ္...ေမာင္ရယ္ေမာင္ကအခ်စ္နဲ႔ေငြကိုလဲေတာ့မွာ
ေပါ့...။ေနာက္ေန႔ကၽြန္မေမာင္နဲ႔ေသခ်ာေဆြးေႏြးဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီးေမာင့္ရုံးခန္းရွိတဲ့ေနရာကိုကၽြန္မလုိက္သြားတယ္။ ရုံးေရာက္ေတာ့ေမာင္ကေမာင့္ေမေမကားတိုက္မွဳျဖစ္လို႔ေဆးရုံလုိက္သြားတယ္ဆိုလို႔ကၽြန္မေဆးရုံကိုလုိက္သြားမ
ိတယ္။

ကၽြန္မေနာက္မွသိလုိက္ရတာကကၽြန္မတုိ႔ျပသနာျဖစ္တဲ့ေန႔ကေမေမဟာရြာကိုျပန္ဖုိ႔ကားဂိတ္ကိုအသြားလမ္းအ
ကူးမွာအဖက္ကေမာင္းလားတဲ့ကားက အရွိန္မထိန္းႏိုင္ပဲေမေမ့ကိုတုိက္လိုက္မိတာတဲ့။ေမာင္အမွီသြားေပမယ့္ မမွီလိုက္ေတာ့ဘူးတဲ့။ ေအာ္ေမေမရယ္ ကၽြန္မရင္ေသြးေလးေရာက္လာဖို႔ေမေမကထြက္ေပးသြားရတာလား။ ကၽြန္မဘယ္လိုေျဖရွင္းရေတာ့မွာလည္း။

ေမာင္ဟာေမေမ့နာေရးကိစတေလွ်ာက္လံုးကၽြန္မကိုစကားမေျပာဘူး။ နာေရးၿပီးသြားေတာ့လည္း ေမာင္စာ ေမေမ့အခန္းမွာပဲသြားအိပ္တယ္။အိမ္ျပန္ခ်ိန္လည္းေနာက္က်တယ္၊ျပန္လာရင္လည္းတကိုယ္လံုးအရက္နံ႔မႊံေနခဲ့တယ္။ တေန႔ေပါ့...ကၽြန္မအလုပ္ကအျပန္စားသားဆိုင္တခုမွာေမာင့္ကိုေတြ႔လိုက္တယ္။ေမာင္နဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္မွာ
လည္းေကာင္မေလးတေယာက္ရွိတယ္။ ေမာင္ဟာေကာင္မေလးရဲ့ဆံပင္ေလးကိုပြတ္သပ္ေပးေနတယ္။ ကၽြန္မဘယ္လိုမွဟန္မေဆာင္ႏုိင္ဘူး၊ကားဆရာကိုခဏရပ္ခိုင္းၿပီးေမာင္တို႔စားပြဲရွိတဲ့ေနရာကိုကၽြန္မသြားလိုက္မ
ိတယ္။ ေမာင္တို႔စားပြဲေဘးကၽြန္မရပ္မိခ်ိန္မွာ ကၽြန္မမ်က္၀န္းထဲကမ်က္ရည္က်မလာခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မဟာေမာင္တို႔ကိုစိုက္ၾကည့္ေနလုိက္တယ္။ေမာင့္ကိုတလွည့္ကၽြန္မကိုတလွည့္ၾကည့္ၿပီးေမာင့္ေကာင္မေလး
ကထြက္သြားမလို႔အလုပ္ေမာင္က ေကာင္မေလးလက္ကိုလွမ္းဆြဲၿပီးကၽြန္မကိုစိမ္းစိမ္းကားကားၾကည့္တယ္။ ေမာင္ရယ္....ကၽြန္မအဲ့ဒီေမာင့္ရဲ့အၾကည့္ကို စိတ္နာသြားတယ္။ ေမာင့္ကိုေရာေပါ့။

ေနာက္ပိုင္းကၽြန္မလည္းေမာင့္ကိုေျဖရွင္းဖို႔မႀကိုးစားေတာ့ဘူး။သူ႔ဟာသူေနခ်င္သလုိေန...ကိုယ္လည္းေနတက္သ
လိုေနလုိက္တယ္။ ေဆးခန္းလည္း ကိုယ့္ဟာကိုတေယာက္တည္းပဲေျဖရွင္းလုိက္တယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကိုယ္၀န္ကိုျဖတ္ခ်ဖို႔အႀကံေပးေပမယ့္ကၽြန္မမလုပ္ရက္ခဲ့ဘူး။ကၽြန္မရဲ့ရင္ေသြးေလးဟာေမာင့္ေမေမအတြက္အ
ေရာ္ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။

ေမာင္ဟာအိမ္ကိုျပန္လာခ်င္မွျပန္လာတယ္၊တခါတေလလည္းအခန္းထဲမွာေမာင္ဟာသူ႔ပစည္းေတြ၀င္ယူထား
သလားမသိဘူး။ တခန္းလံုးရွဳတ္ပြလို႔ေနခဲ့တယ္။ တေန႔ေပါ့ ကၽြန္မအလုပ္ကျပန္အလာ ေမာင္က ဧည့္ခန္းမွာ စာရြက္တရြက္ေရွ႔ခ်ၿပီးမင္းကိုေျပာစရာရွိတယ္တဲ့။ကၽြန္မသိလိုက္ပါတယ္...ေမေမေသသြားၿပီးေနာက္ပိုင္းေမာင့္
ဆီကပထမဦးဆံုးၾကားလိုက္တဲ့စကားတခြန္းေပါ့။ကၽြန္မစိတ္ေတြေသြးေအးေနခဲ့တယ္...ေအးေအးေဆးေဆးပဲ
ကၽြန္မဦးထုပ္ကိုခၽြတ္တယ္၊အေပၚ၀တ္အက်ီကိုခၽြတ္ၿပီးခံုေပၚအတင္မွာကၽြန္မရဲ႔သိသာေနၿပီျဖစ္တဲ့ဗိုက္ေလးကို
ၾကည့္ၿပီ....ရီ မင္းမွာကိုယ္၀န္ရွိေနၿပီဟုတ္လား.... ကၽြန္မဘာမွျပန္မေျပာခဲ့ပါဘူး။ ေမာင္လိုခ်င္တ့ဲ လက္မွတ္ကို စာရြက္ေပၚမွာထိုးေပးၿပီးေမာင္သြားလို႔ရပါၿပီ။ေမာင့္စိတ္ႀကိဳက္လုပ္ႏုိင္ပါၿပီ...ကိုယ္၀န္အတြက္ေမာင္ဘာမွမပူပါနဲ႔
ကၽြန္မအားလံုးလုပ္ႏုိင္ပါတယ္လို႔ေျပာၿပီးအခန္းထဲ၀င္ခဲ့တယ္။

ေနာက္ပိုင္းေမာင္ဟာ သူ႔ရဲ့ရင္ေသြးေလးဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ေျပာင္းလည္းလာတယ္။ ေန႔တုိင္း အားရွိမယ့္ အစာေတြ၊ ေဆးေတြ ကေလးအတြက္အသံုးအေဆာင္ေတြ၀ယ္လာတယ္။ ဒါေပမယ့္ေလ ကၽြန္မစိတ္ေတြမလွဳတ္ရွားေနခဲ့ေတာ့ဘူး။စားေသာက္ဆုိင္မွာေတြ႔ခဲ့တဲ့ေမာင့္အၾကည့္တခ်က္နဲ႔တင္ ကၽြန္မခံစားခ်က္ေတြေသသြားခဲ့တာပါ။ညညဆိုေမာင့္အခန္းထဲကေနညည္းသံသဲ့သဲ့ၾကားရတယ္။ဒါဟာလည္း
ေမာင့္အက်င့္ပါပဲ...ကၽြန္စိတ္ဆိုးေနၿပီဆုိ ဖ်ားဟန္ေဆာင္ၿပီးညည္းျပတက္တာေလ။ ကၽြန္မကေတာ့ တကယ္ထင္ၿပီးစိတ္ပူေနရင္ေမာင္ကတဟားဟားေအာ္ရီၿပီးကၽြန္မကိုစေတာ့တာပဲ။...မရေတာ့ဘူးေမာင္ေရ....အဲ့ဒါေတြကအရင္က အခုေတာ့ကၽြန္မရွင့္ကိုစိုးရိမ္စိတ္နည္းနည္းမွမရွိေနေတာ့ပါဘူး။ေမာင့္ရဲ့ညည္းသံေတြဟာေနာက္ပုိင္းပိုၿပီးစိတ္လာခဲ့တယ္။ ေနာက္ပိုင္းေမာင္ဟာ ညညဆုိကြန္ပ်ဴတာတလံုးနဲ႔ အလုပ္ရွဳတ္ေနတက္တယ္။

တညေပါ့ ကၽြန္မဗုိက္အရမ္းနာလာတယ္၊ ကၽြန္မေအာ္သံၾကားေတာ့ေမာင္ဟာ ဒီအသံကိုေစာင့္ေနတဲ့အလား ေလအဟုန္နဲ႔ကၽြန္မနားကိုအျမန္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ေမာင္ဟာကၽြန္မကိုေပြ႔ခ်ီကားငွားၿပီးေဆးရုံကိုအျမန္ပုိ႔ပါတယ္။ ေဆးရုံေရာက္ေတာ့ေမာင္ဟာကၽြန္မကိုေပြ႔ခ်ီၿပီးသားဖြားေဆာင္ကိုပို႔တယ္။ေမာင့္ရဲ့ေက်ာျပင္ေလးကိုမွီရင္းေမာင့္
ေလာက္ကၽြန္မအေပၚခ်စ္ႏုိင္တာဘယ္သူရွိအံုးမလည္းလို႔ကၽြန္မေတြးမိတယ္။သားဖြားလွည္းေပၚတက္သြားတဲ့
ကၽြန္မကိုစုိးရိမ္တႀကီးၾကည့္ေနတဲ့ေမာင့္ကို ကၽြန္မအားတင္းၿပီးၿပံုးျပလိုက္မိတယ္။

သားေလးနဲ႔က်မကိုၾကည့္ၿပီးေမာင္ပီတိေတြေ၀ေနခဲ့တယ္။ ရုတ္တရက္ေမာင္ဟာ ေပ်ာ့ေခြလဲက်သြားခဲ့တယ္။ က်မေလစိုးရိမ္တႀကီးဆရာ၀န္ေတြေအာ္ေခၚမိတယ္။ ဆရာ၀န္ႀကီးကေမာင့္မွာအသဲကင္ဆာရွိေနတယ္တဲ့။ ေမာင့္ရဲ့အသဲကင္ဆာဟာေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ကိုေရာက္ေနၿပီးတဲ့။ဟိုးလြန္ခဲ့တဲ့၅လထဲကေမာင့္အေျခေနဟာေတာ္
ေတာ္ဆိုးေနတာတဲ့။ အိုးကၽြန္မေလရုတ္တရက္ဆြံအသြားသလိုခံစားလုိက္ရတယ္။ ဒါဆို ညညေမာင့္ဆီကညည္းသံေတြဟာတကယ္ေပါ့။ကၽြန္မအိမ္ကိုအေျပးသြားၿပီးေမာင့္အခန္းထဲကကြန္ပ်ဴတာကိုဖြင့္
ၾကည့္မိတယ္။ေမာင္ေလ....သားအတြက္စာေတြအမ်ားႀကီးေရးထားခဲ့တယ္။သားကိုသူဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္း၊ ဒါေၾကာင့္သားေလးေမြးၿပီးမွေသမယ္ဆိုၿပီးစိတ္ကိုတင္းထားခဲ့ေၾကာင္း၊ သားေလး ဘယ္အရြယ္မွာ ဘာလုပ္ဖို႔...အို....စံုလို႔ပါပဲ။ကၽြန္မကိုလည္းသားေလးဘယ္အသက္အရြယ္မွာဘယ္ဗူးေလးေပးေပးပါ...ရက္ဆြဲနဲ႔ခု
ႏွစ္ေတြထည့္ဖုိ႔မေမ့ပါနဲ႔လို႔လည္းမွာထားေသးရဲ့။ေမာင္ရယ္...ကၽြန္မေဆးရုံကိုအေျပးျပန္သြားၿပီးသားေလးကိုသူ႔
အေဖရဲ့ရင္ေငြ႔ေလးကိုမွတ္မိေအာင္ ေမာင့္ကိုယ္ေပၚတင္ေပးၿပီး ေမာင္ေရ သားေလးကိုတခ်က္ေလာက္ၿပံဳးျပေပးပါလို႔ေျပာေတာ့...ေမာင္ဟာ အားတင္းၿပီးသားသားကိုၿပံုးျပရွာတယ္။ ကၽြန္မေလမ်က္ရည္ေတြၾကားထဲကသားေလးနဲ႔သူ႔အေဖကိုအမွတ္တရျဖစ္ေအာင္ကင္မရာခလုတ္ကိုအျမန္ႏွိပ္
လုိက္တယ္။

ကၽြန္မၾကည့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာေမာင္ဟာ အသက္ရွိမေနခဲ့ေတာ့ပါဘူး။ ေမာင္ေရ....ေမာင္.........................


ဇာတ္လမ္းေလးကေတာ့ ဒါပါပဲရွင္...ဒါေၾကာင့္ဘ၀ဆုိတာခဏေလးပါ၊ ဒီခဏတာေလးအတြင္းမွာ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳကိုပဲရွာယူပါ။ျပသနာေတြကိုအၾကာႀကီးမေမြးထားပါနဲ႔။ႀကီးေသာအမွဳကိုငယ္ေအာင္၊ငယ္ေသာအမွဳကိုပေျပာက္ေအာင္ပဲႀကိဳးစားပါ။ အထင္လြဲမွဳေတြမမ်ားၾကပါနဲ႔၊ ရွိလာၿပီဆုိလည္း ေျဖရွင္းႏုိင္ေအာင္ႀကိဳးစားပါ။ မာန္မာနမထားပါနဲ႔၊ ရွိသင့္တာထက္ေက်ာ္ရင္ဘယ္အရာမွမေကာင္းပါဘူးရွင္။ အားလံုးေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္က်ပါေစရွင္။ ခ်စ္သူတိုင္း ခ်စ္ႏိုင္က်ပါေစရွင္။

ဇာတ္လမ္းျဖစ္တည္မွဳ.....

တေန႔ကသူမေလးသူငယ္ခ်င္းေျပာျပတဲ့ ဇာတ္လမ္းတိုေလးကိုအရမ္းႀကိဳက္လြန္းလို႔ေရးမွတ္ထားခ်င္တာရယ္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္းျပန္မွ်ခ်င္တာေၾကာင့္ဒီေန႔မနက္ေစာေစာရုံးေရာက္ေရာက္ခ်င္းဘာအလုပ္မွမလုပ္ေသး
ပဲပို႔စ္ေလးတင္ႏုိင္ဖို႔ပဲတေခ်ာက္ေခ်ာက္ရုိက္ေနမိတယ္။ဟီဟီ...သူေဌးသိလုိ႔ကေတာ့ရုိက္ေပါက္ေနာ္...မတက္ႏုိင္
ဘူးေလ....လုပ္ခ်င္ၿပီဆိုခ်က္ခ်င္းလုပ္လုိက္ရမွေက်နပ္တာအက်င့္မို႔တေခါက္တေလေတာ့ခြင့္လႊတ္ေပးပါ။
....ဒီဇာတ္လမ္းေလးကို သူမေလးသူငယ္ခ်င္းေျပာျပမွၾကားဖူးတာပါ။ အကယ္ရ်္...တေနရာရာမွာ ေရးထားတာရွိရင္ပံုတူေရးမိတဲ့အတြက္ႀကိဳေတာင္းပန္ပါရေစရွင္။သူငယ္ခ်င္းေျပာျပတာကိုသူမေလးမွတ္မိသ
ေလာက္ျပန္ေရးတာျဖစ္တဲ့အတြက္အမွားပါေကာင္းပါႏုိင္ပါတယ္၊စာေတြကအမ်ားႀကီးရုိက္ရတဲ့အတြက္စာလံုး
ေပါင္းမွားခဲ့ရင္ခြင့္လႊတ္ေပးၾကပါရွင္.....

3 comments:

Anonymous said... @ 4/23/09, 12:39 AM

အစကေတာ့ ခဏေလးလာလည္တာပါ။ ဒီပိုစ့္ေလးကို ဖတ္ၿပီး ၿပီးေအာင္ဖတ္လိုက္မိတယ္။ ေလာကၾကီးမွာ ျပန္ျပင္လို႕မရတဲ့ အမွတ္တစ္ရေတြ အမ်ားၾကီးရွိတာပဲေနာ္။ မွ်ေ၀ခံစားသြားပါတယ္။

ခင္တဲ့
ေမတၱာေရာင္ျပန္

mgnge said... @ 4/23/09, 3:22 PM

အင္းငါလည္း လာတုန္းက ခဏဆုိ ျပီးလာတာ ပဲ ..။
ဒီစာေလးလည္ းဖတ္ျပီးျပီဆုိျပီ ျပန္ဦးမလုိ ့..။
ေနာက္မွ ထပ္ဖတ္မယ္ကြာဆုိ ျပီးဖတ္ လိုက္တာ..။

အမ 99စေန ဆီမွာထင္တယ္ဟ..။
အဲ့ဒါမွမဟုတ္ရင္ အမေရႊျပည္သူ.. အဲ့ႏွစ္ေယာက္ တည္း ကတစ္ေယာက္ေယာက္ ပဲ..။

ၿဖိဳးေဝတိုး said... @ 4/23/09, 8:22 PM

ဖတ္လို႔ေကာင္းပါတယ္..
လူဘဝကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ခဏေလးကုန္ဆံုးသြားႏိုင္ပါေစ လို႔ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ဗ်ာ...

စစဖတ္ျခင္း ကိုယ္ပိုင္ဇာတ္လမ္းထင္လို႔ ေၾကာင္ေတာင္ ေၾကာင္သြားတယ္....

Post a Comment

 

ႏွုတ္ဆက္စကားေလးထားခဲ့ပါ။






HOME

About Me

My photo
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနတက္သလုိ မ်က္ရည္အရမ္းလြယ္တဲ့ သူမေလးပါ။